Klachtenregeling

Service aanvragen

Transportschade
Is jouw picknicktafel beschadigd tijdens het transport? Maak dan gebruik van het formulier om de schade kenbaar te maken. 

Kromme planken
Tijdens de productie doen we er alles aan om te voorkomen dat de planken van jouw picknicktafel krom trekken. Helaas komt het af en toe toch nog voor dat planken krom trekken. Heb je jouw tafel minder dan een jaar en heb je last van kromme planken? Maak dan gebruik van het formulier.

Groene vlekken
Het hout is geïmpregneerd. Hierdoor kan het voorkomen dat het hout een groene waas heeft. Ook zie je soms vormen van het pakket terug op onderliggende onderdelen. Wees gerust. Dit trekt volledig weg. Na verloop van tijd zal de tafel een mooie bruin egale kleur krijgen.

We nemen dan binnen 24 uur contact op met een oplossing.

Service formulier

Klik of sleep bestanden naar dit veld om te uploaden. Je kunt tot 3 bestanden uploaden.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar support@goedkopepicknicktafels.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.